نقد و بررسی

نقد و بررسی جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

نقد و بررسی جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra:سلام به همه دوستان علاقه‌مند به تکنولوژی! امروز می‌خوایم درباره یه جارو رباتیک خیلی خفن و مدرن به نام Xiaomi Roborock S7 Max Ultra صحبت کنیم. این جارو رباتیک یکی از بهترین و هوشمندترین محصولاتی هست که می‌تونید تو بازار پیدا کنید. بیایید با هم ببینیم که چرا این جارو رباتیک اینقدر محبوب شده و چه ویژگی‌هایی داره.

نقد و بررسی جارو رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

طراحی و ظاهر:جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

اول از همه، ظاهر این جارو خیلی جذابه. طراحی ساده و مدرنش با رنگ‌های شیک و جذاب ترکیب شده که خیلی به دکوراسیون خونه‌تون میاد. اندازه‌اش هم مناسب و جمع‌وجوره، یعنی به راحتی می‌تونه زیر مبل و تخت بره و همه جا رو تمیز کنه.

طبق گفته خود شرکت سازنده این جارو رباتیک با الگوی Z شکل با پوشش کامل‌تری فضا رو جارو میکنه.این جارو با بدنه کاملا پلاستیکی که از پلاستیک با کیفیتی برخورداره.

عملکرد و کارایی:جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

اما چیزی که واقعاً این جارو رو متمایز می‌کنه، عملکردشه.جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مثل سیستم لیزری ناوبری (LiDAR) استفاده می‌کنه که می‌تونه نقشه دقیق از خونه‌تون تهیه کنه و بدون اینکه به چیزی برخورد کنه، همه جا رو تمیز کنه. این جارو قابلیت تشخیص موانع و اجتناب از اون‌ها رو داره که این یعنی دیگه نگران گیر کردنش تو خونه نباشید.

اینجارو برقی دارای سیستم مکش قوی تر و سیستم نقشه برداری دقیق تر نسبت به مدل قبلی خود است.

این ربات دارای قابلیت تی کشی اولتراسونیک است که بهتر بتواند لکه ها را تمیز کند.

جارو رباتیک شیائومیS7 Max Ultra دارای 5 حالت مختلف است.

جارو رباتیک شیائومیS7 Max Ultra قادر است به صورت فن آوری لرزش صوتی 3000 بار ضربه در دقیقه باعث از بین رفتن آلودگی ها و لکه های سخت بشود.

قابلیت‌های جاروکشی و تی‌کشی:جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

یکی از ویژگی‌های خیلی جالب این مدل، قابلیت تی‌کشی و جاروکشی همزمانشه. با استفاده از سیستم ویبره‌ای که داره، می‌تونه لکه‌های سخت رو هم از روی کف پاک کنه. مخزن آب این جارو هم هوشمنده و می‌تونه به طور خودکار میزان آب مورد نیاز برای تی‌کشی رو تنظیم کنه.

انواع حالت های جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

  1. حالت کم مصرف انرژی که کمترین شارژ را مصرف می کند و آشغال های ریز را جمع آوری می کند.
  2. حالت متعادل سطح قدرت خود را به طور خود کار تعیین می کند.
  3. حالت توربو حالت خفیف جارو کردن است. 
  4. حالت Max  حالت متوسط جارو کردن است برای زباله های معمولی مفید است.
  5. Max + برای زباله های سخت و بسیار سخت طراحی شده است.

البته این 5 حالت را می توان در حالت استاندارد برای نظافت با شدت متوسط  و در حالت عمیق که جارو شارژی قدرت مکش را به حداکثر خود می رساند نیز استفاده کرد.

باتری و شارژ: جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

باتری قدرتمند 5200 میلی‌آمپری این جارو بهتون این امکان رو میده که تا 180 دقیقه به صورت مداوم ازش استفاده کنید. این یعنی برای خونه‌های بزرگ هم مشکلی نداره و می‌تونه با یه بار شارژ کل خونه رو تمیز کنه. همچنین، وقتی باتریش تموم میشه، خودش به طور خودکار به داک شارژش برمی‌گرده و بعد از شارژ شدن دوباره به کارش ادامه میده.

اپلیکیشن و کنترل هوشمند:جارو رباتیک شیائومی Xiaomi Roborock S7 Max Ultra

یکی از نکات خیلی مثبت این جارو رباتیک، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایله. با استفاده از اپلیکیشن Roborock می‌تونید برنامه‌ریزی کنید که جارو در چه زمان‌هایی کار کنه، نقشه خونه‌تون رو ببینید و حتی مناطق خاصی رو برای تمیز کردن مشخص کنید. همچنین، این جارو با دستیارهای صوتی مثل الکسا و گوگل اسیستنت هم سازگاره و می‌تونید با فرمان صوتی اونو کنترل کنید.

جمع‌بندی

به طور کلی، Xiaomi Roborock S7 Max Ultra یه انتخاب عالی برای کساییه که دنبال یه جارو رباتیک هوشمند و کارآمد می‌گردن. با طراحی شیک، قابلیت‌های پیشرفته و عملکرد فوق‌العاده، این جارو می‌تونه کمک بزرگی تو تمیز نگه داشتن خونه‌تون باشه. پس اگه دنبال یه جارو رباتیک همه‌فن‌حریف هستید، حتماً این مدل رو در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *