رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی دغدغه بسیاری از کاربران است. برای بیشتر شما عزیزان به احتمال زیاد تا به حال اتفاق افتاده است که در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان ناگهان صدا قطع می شود.
این قطعی دلایل بسیار زیادی مثل خرابی اسپیکر گوشی، مشکلات سخت افزاری و … دارد که البته به طور معمول بخش قابل توجهی از آن به موزیک پلیر شما بر می گردد. ما در ادامه مطلب به روش های مختلف رفع مشکل موزیک پلیر می پردازیم.
ری استارت
در بسیاری از موارد شما می توانید برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی گوشی تان را با یک ری استارت ساده به حالت اولیه بر گردانید. در بعضی موارد مشکلات سخت افزاری باعث می شوند که در روند عملکرد گوشی تان مشکلی به وجود آید و دیگر موسیقی دلخواه تان پخش نشود.
اگر پس از ری استارت شدن همچنان مشکل موزیک پلیر پا برجا بود می توانید باتری را از گوشی تان جدا کنید و دوباره آن را سر جای خود بگذارید تا در نهایت مشکل حل شود. این راه کار برای رفع مشکل موزیک پلیبر شیائومی بسیار آسان است.
چک کردن اتصالات
در بسیاری از موارد شما زمانی از گوشی تان استفاده می کنید که با استفاده از بلوتوث به بلندگو وصل است. بسیار زیاد پیش می آید که به دلیل بر قرار بودن اتصال بین گوشی و بلندگو صدای موسیقی از موزیک پلیر و در نهایت اسپیکر گوشی پخش نمی شود.
این موضوع بسیار زیاد در قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر شیائومی پیش می آید و کاربران می توانند بسیار راحت آن را رفع کنند.
البته ممکن است دقیقا به دلیل اینکه اتصال بین گوشی و موزیک پلیر بر قرار نیست شما نتوانید صدای موسیقی را از اسپیکر بشنوید و همین موضوع که در نگاه اول بسیار پیش پا افتاده است می تواند راهکاری برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی شما به حساب آید.
برای اینکه این مشکل برای شما به وجود نیاید باید به Settings > Connected devices بروید. از بخش Bluetooth چک کنید که آیا گوشی شما به دستگاهی متصل است یا خیر. یکی از دلایلی که باعث می شود در بعضی از موارد صدای مورد نظر پخش نشود فعال بودن حالت Do Not Disturb یا Silent است. دقت داشته باشید اگر این دو مورد فعال باشند شما می توانید آن را در نوار وضعیت گوشی چک کنید.
اگر حوصله رفتن به تنظیمات موزیک پلیر شیائومی را ندارید می توانید به سرعت صدای گوشی خودتان را بسیار زیاد و یا کم کنید و آهنگ را پخش کنید تا متوجه مشکل شوید. این گزینه برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی راه کار بسیار راحتی است و نیازی هم به رفتن قسمت تنظیمات ندارد. ما در آیمی لند به شما عزیزان مشاوره رایگان می دهیم تا مشکلات مربوط به گوشی تان را رفع کنید.
رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی با اجرای Safe Mode
اگر موزیک پلیر شما دچار مشکل است پیشنهاد می کنیم در ابتدا دکمه پاور را فشار دهید و نگه دارید. در مرحله بعد گزینه Power Off را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.
در این حالت گوشی شما در حالت Safe mode ری استارت میشود که نقش قابل توجهی در راه اندازی دوباره موزیک پلیرتان دارد.
اجرای این حالت ممکن است با توجه به نوع گوشی و برند آن متفاوت باشد. میتوانید اجرای این حالت را به همراه مدل گوشی خود را در اینترنت جستجو کنید.
در این حالت گوشی خود را تست کنید و ببینید آیا مشکلی دارد یا خیر. بهتر است بدانید در بسیاری از موارد قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر شیائومی به دلیل رعایت نکردن همین موضوع است.
اعلان ها و برنامه ها
این موضوع بسیار زیاد پیش می آید که به طور تصادفی بعضی از اعلان ها برنامه های صوتی مثل موزیک پلیر را غیر فعال می کنند. بهتر است قبل از هر اقدامی برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی همه اعلان های موجود را بررسی کنید تا اگر ریشه مشکل از آنجا است بتوانید آن را رفع کنید.
نمایش موزیک پلیر در صفحه قفل شیائومی
یکی دیگر از مواردی که می تواند از عوامل قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر شیائومی به حساب آید خود شخص کاربر است. نمایش موزیک پلیر در صفحه قفل شیائومی در بسیاری از موارد باعث می شود که فرد مورد نظر غیر عمد دستش و یا اشیایی دیگر با صفحه گوشی بر خورد کند و در نهایت صدای موسیقی قطع شود.دقت داشته باشید از همه راه های رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی به دقت استفاده کنید تا گوشی شما آسیب نبینید.
پیشنهاد می کنیم از صفحه خرید لوازم خرید لوازم خانگی در مشهد دیدن فرمایید.
حافظه پنهان را پاک کنید
قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر شیائومی در بعضی از موارد مربوط به حافظه گوشی تان است. شاید این سوال برای شما به وجود آید که رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی چه ارتباطی با حافظه گوشی دارد؟
بعضی از خطاها و اختلالات در گوشی شیائومی باعث می شود که در روند کار موزیک پلیر اشکال به وجود آید و شما می توانید فقط آنها را با استفاده از پاک کردن حافظه کش گوشی تان از بین ببرید. برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی باید حافظه کش گوشی تان را پاک کنید و مراحل زیر را با دقت انجام دهید که عبارتند از:
1.گوشی شیائومی خود را باز کنید
2. روی ایکون اپشن ضربه بزنید.
3. روی پاکسازی کننده ضربه بزنید.
4.روی ایکون پاک سازی ضربه بزنید.
5.تلفن خود را خاموش و مجددا روشن کنید.
6. چک کنید که ایا مشکل رفع شده است یا خیر.
دقت داشته باشید این مراحل را حتما به طور دقیق انجام دهید زیرا در غیر این صورت رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی شما انجام نخواهد شد.
نقش Hard reset در رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی
در بعضی از موارد مشکل اصلی موزیک پلیر شیائومی مربوط به تنظیمات خاصی است که باید آن را رفع کنید. برای اینکه بتوانید این مشکل را رفع کنید پیشنهاد می کنیم Hard reset را روی گوشی تان اجرا کنید.
برای اینکه بتوانید مشکل را حل کنید باید این مسیر را بروید Settings > System > Reset options. البته این روند با توجه به اختلافاتی که در گوشی های شیائومی وجود دارد در بعضی از موارد دارای تفاوت است.
اگر موفق به پیدا کردن آن به صورت دستی نشدید بهتر است آن را در قسمت Settings سرچ کنید تا مشکلات پیدا شود. اگر نسبت به این موضوع دقت نداشهت باشید ممکن است با قطع شدن ناگهانی موزیک پلیر شیائومی رو به رو شوید.
حجم فایل
یکی دیگر از مواردی که می تواند منجر به مشکل در موزیک پلیر شیائومی شود حجم فایل است. در بعضی از موارد امکان دارد که موزیک پلیر پیش فرض گوشی MIUI و یا بعضی دیگر از مدلهای گوشی شیائومی در هنگام خاموش شدن اسکرین یا بزرگتر بودن فایل بیشتر از حجم خاصی عملکرد درستی نداشته باشند. برای رفع مشکل باید از طریق تنظیمات موزیک پلیر شیائومی وارد شوید. مراحل زیر را دنبال کنید که عبارتند از:
- در این شرایط پیشنهاد می کنیم حالت تنظیمات موزیک پلیر را باز کنید و روی دکمه Recent Apps بزنید.
- هنگامی که کلیک کردین دست تان را نگه دارید.
- سپس روی Lock and Info بزنید.
- حال Lock Jio Music Stopping after Screen is Locked/ Off را انتخاب کنید.
دقت داشته باشید که شما می توانید این کار را روی برنامه های دیگر نیز انجام دهید و به هیچ عنوان صرفا مربوط به این برنامه نیست.
یکی دیگر از روش هایی که کارشناسان برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی که مربوط به حجم فابل است پیشنهاد می کنند این است که از فایلهایی برای پخش در پلیر استفاده کنید که در طیف حجمی که پشتیبانی میکنند قرار داشته باشند.
safe mod و رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی
تا به حال راه حل های مختلفی را برای رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی به شما عزیزان ارائه دادیم. اما بعضی از مشکلات را می توانید با اجرای یک برنامه و یا نصب یک اپلیکیشن نیز رفع کنید.
شما می توانید مشکل موزیک پلیر شیائومی را با استفاده از حالت safe mod حل کنید. برای انجام این کار در ابتدا دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. در مرحله بعد گزینه Power Off را انتخاب کنید و روی گزینه OK کلیک کنید. هنگامی که این روند را پیاده کردید تلفن همراه شما در حالت Safe mode ری استارت میشود.
دقت داشته باشید که بعضی از مراحل این برند می تواند با توجه به نوع گوشی شما کمی متفاوت باشد اما در نهایت به رفع مشکل موزیک پلیر شیائومی منجر خواهد شد.
سلام گوشیم دست داداشم بود از تو صفحه پاک کرده برنامه رو و هر چی جدید از مایکت نصب میکنم نمیاد رو صفحه چیکار کنم از توی فایل های شخصی میره تو میوزیک و اسمشم سرچ میکنم باز نمیاد
درود خدمت شما
با دو انگشت خود به داخل تاچ کنید
قسمت ویجت ها میتوانید آنهارا اضافه کنید.
سلام و خسته نباشید مشکل من اینه که اهنگ دانلود میکنم تو موزیک پلیر گوشیم تصویر اهنگ برای اهنگ های قبلی هامه دلیلش چیه مدل گوشیم ردمی نوت هشت پرو هست
سلام و ممنون! اگر تصویر آهنگهای جدیدی که دانلود میکنید با تصاویر آهنگهای قبلیتان یکی است، احتمالاً به خاطر کش موزیک پلیر گوشیتان است. برای حل این مشکل میتوانید مراحل زیر را انجام دهید:
پاک کردن کش برنامه موزیک پلیر: به تنظیمات گوشی بروید، وارد بخش برنامهها شوید، برنامه موزیک پلیرتان را پیدا کنید و گزینه «پاک کردن کش» را انتخاب کنید.
راهاندازی مجدد موزیک پلیر: بعد از پاک کردن کش، برنامه را ببندید و دوباره باز کنید.
بررسی تنظیمات برنامه: گاهی اوقات تنظیمات خاصی در برنامه موزیک پلیر وجود دارد که ممکن است باعث شود تصاویر به درستی بروزرسانی نشوند. تنظیمات را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی تنظیم شده است.
اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، ممکن است نیاز باشد برنامه موزیک پلیر را به روزرسانی کنید یا حتی یک برنامه دیگر را امتحان کنید.
سلام و خسته نباشید مشکل من اینه که اهنگ دانلود میکنم تو موزیک پلیر گوشیم تصویر اهنگ برای اهنگ های قبلی هامه دلیلش چیه مدل گوشیم ردمی نوت هشت پرو هست
باید بینی بادقت چی شده
باید بینی بادقت چی شده
گوشی دست پسرم بوده موزیک را پاک کرده نصبش کردم ولی تو برنامه ها نمیاد
درودخدمت شما
از داخل ویجت ها اضافه کنید مجدد
سلام خدمت تون. من توی موسیقی پلیر یه مشکلی دارم. هرموقع آهنگو رد میکنم یا قطع میکنم یا بلاخره هرکاری انجام بدم یه صدایی میاد مثل پرنده. کلا رو مخمه. تمام گزینه هارم خاموش کردم بازم نشد لطفا راهنماییم کنید. ممنونم.
با سلام
لطفا مدل گوشی رو بفرمایید
سلا خسته نباشید زمانی که هندسفری میزنم صدارو کیه زیاد میکنم تا آخر صدای یه زنی میاد حرف میزنه بعد آهنگ استاپ میشه مدل گوشیمم شیامی نوت نه پرو هست
به نظر میرسد که شما با یکی از ویژگیهای ایمنی صوتی گوشی خود مواجه شدهاید که به منظور جلوگیری از آسیب به گوش در اثر استفاده طولانی مدت از صدای بلند طراحی شده است. در برخی مدلهای گوشی، وقتی سطح صدا به حداکثر میرسد، یک پیام هشدار دهنده پخش میشود تا کاربر را از خطرات بالقوه آگاه سازد. این ویژگی میتواند بخشی از تنظیمات ایمنی صوتی گوشی باشد و در بعضی موارد امکان تغییر یا غیرفعال کردن آن وجود دارد.
برای بررسی و احتمالاً غیرفعال کردن این ویژگی، مراحل زیر را دنبال کنید:
تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
به بخش صدا یا صدا و ارتعاش بروید.
به دنبال گزینهای مانند حفاظت شنوایی، حداکثر حجم، یا هشدارهای صدا باشید.
اگر گزینهای برای غیرفعال کردن یا تنظیم این ویژگی پیدا کردید، آن را تغییر دهید.
اگر پس از انجام این مراحل همچنان با مشکل مواجه هستید، ممکن است مشکل ناشی از نرمافزار خاصی باشد که در پسزمینه اجرا میشود یا اینکه گوشی شما نیاز به بروزرسانی نرمافزاری دارد. در این صورت، بررسی بهروزرسانیهای نرمافزاری موجود برای گوشی و اطمینان از نصب آخرین بهروزرسانیها توصیه میشود. اگر مشکل همچنان ادامه یافت، با پشتیبانی فنی شیائومی تماس بگیرید.
سلام و درود مشکل گوشی منم همینه🥺
مدل شیائومی پوکو ایکس۳
سلام از قسمت Ringtone موزیک انتخاب کردم برای زنگ گوشی حالا هی دو دقیقه یبار اون آهنگ زنگ گوشی پخش میشه مدل گوشی شیائومی ۱۱Tpro چیکار کنم قطع بشه
درود
ممکن هست مشکل از آهنگی ک انتخاب کردین باشه آهنگ و عوض کنید اگر حل نشد خبر بدید راه حل دیگه ای در اختیارتون بزاریم
سلام. چجوری میشه موزیک پلیر رو روی لاک اسکرین فعال کرد. یعنی در حال قفل صفحه پلیر نشون نمی ده اما موزیک در حال پخش هست.
مدل گوشی پوکو ایکس ۶ پرو
درود
وارد تنظیمات شوید در قسمت اعلان ها موسیقی هارو پیدا کنید داخل آن گزینه سوم دسترسی به صفحه قفل رو بزنید
سلام من گوشیم شیائومیه جدیداً داخل برنامه پخش موسیقی که میرم م موسیقیها پخش نمیشه و پایین صفحه هم میگه موسیقی پخش نمیشود گوشیمم شیائومی ۱۱ تی پرو باید چه کار کنم
برای حل مشکل پخش نشدن موسیقی در گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو خود، مراحل زیر را دنبال کنید:
راهاندازی مجدد گوشی: اولین قدم، راهاندازی مجدد گوشی است. گاهی اوقات مشکلات کوچک و نرمافزاری با یک ریست ساده حل میشوند.
بررسی بهروزرسانیها: مطمئن شوید که برنامه پخش موسیقی و سیستم عامل گوشی شما به آخرین نسخه بهروز شدهاند.
بررسی فضای ذخیرهسازی: اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در گوشی برای اجرای برنامهها وجود دارد. گاهی اوقات کمبود فضا میتواند باعث بروز مشکلاتی شود.
پاک کردن دادهها و کش برنامه: به تنظیمات گوشی بروید، برنامه پخش موسیقی را پیدا کنید و گزینههای «پاک کردن دادهها» و «پاک کردن کش» را انتخاب کنید. این کار میتواند برخی از مشکلات برنامه را حل کند.
بررسی مجوزهای برنامه: مطمئن شوید که برنامه پخش موسیقی مجوز دسترسی به فایلهای موسیقی را دارد. این مجوزها را میتوانید در بخش تنظیمات برنامهها بررسی و تنظیم کنید.
استفاده از برنامهی دیگر: اگر مشکل از برنامه پخش موسیقی خاصی باشد، امتحان کردن یک برنامه دیگر میتواند کمککننده باشد.
بازنشانی تنظیمات کارخانه: اگر هیچ یک از مراحل بالا کار نکرد، بازنشانی تنظیمات کارخانه گزینه آخر است. توجه داشته باشید که این کار تمام دادههای شما را پاک میکند، پس قبل از انجام آن حتماً از دادههای مهم خود پشتیبانگیری کنید.
اگر پس از انجام دادن این مراحل مشکل همچنان پابرجا بود، ممکن است مشکل سختافزاری باشد و نیاز به بررسی توسط تکنسین داشته باشید.
سلام ملودی فای نصب کردم وقتی قفل صفحه فعال میشه ملودی فای خودکار قط میشه
برای حل این مشکل در اپلیکیشن MelodyFy، این مراحل را دنبال کنید:
بررسی تنظیمات باتری: مطمئن شوید که تنظیمات باتری به گونهای تنظیم نشده باشد که برنامهها را در حالت قفل صفحه خاموش کند. به بخش تنظیمات باتری گوشی خود بروید و تنظیمات بهینه سازی باتری برای MelodyFy را غیرفعال کنید.
تنظیمات صوتی اپلیکیشن: در برخی از موارد، تنظیمات داخلی اپلیکیشن میتواند باعث قطع شدن پخش شود. وارد تنظیمات MelodyFy شوید و ببینید گزینهای مرتبط با قطع شدن پخش در حالت قفل صفحه وجود دارد یا خیر.
بررسی تنظیمات قفل صفحه: برخی گوشیها دارای تنظیماتی هستند که به آنها اجازه میدهد برنامههای در حال اجرا را در حالت قفل خودکار قطع کنند. این تنظیمات را بررسی کنید و مطمئن شوید که MelodyFy در لیست استثنائات قرار گرفته است.
بهروزرسانی اپلیکیشن: اطمینان حاصل کنید که نسخه جدیدترین MelodyFy را نصب کردهاید. گاهی اوقات، بهروزرسانیها شامل رفع اشکالاتی هستند که ممکن است به حل مشکل کمک کنند.
راهاندازی مجدد دستگاه: گاهی اوقات، سادهترین راهحل برای حل مشکلات نرمافزاری، راهاندازی مجدد گوشی است.
اگر پس از دنبال کردن این مراحل مشکل همچنان ادامه داشت، توصیه میشود با پشتیبانی MelodyFy تماس بگیرید یا از بخش راهنمایی درون اپلیکیشن استفاده کنید.
سلام
گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو به پخش بلوتوثی متصل میشه اما صدایی پخش نمیشه مشکل از چیه؟
سلام،
اگر گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو به پخش بلوتوثی متصل میشود اما صدا پخش نمیشود، ممکن است مشکلات زیر علت باشند:
مشکلات نرم افزاری: گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری باعث میشوند که اتصال برقرار شود، اما صدا منتقل نشود. امتحان کنید که گوشی و دستگاه بلوتوثی خود را ریستارت کنید.
تنظیمات صدا: مطمئن شوید که صدای دستگاه پخش بلوتوثی و گوشی کاملاً بالا باشد و هیچکدام در حالت بیصدا قرار نداشته باشند.
مشکلات اتصال بلوتوث: از قسمت تنظیمات بلوتوث گوشی، دستگاه پخش را حذف و دوباره جفتگیری کنید. گاهی اوقات این عمل میتواند مشکلات اتصال را حل کند.
تنظیمات بلوتوث دستگاه پخش: مطمئن شوید که دستگاه پخش بلوتوثی به درستی برای پخش صدا تنظیم شده است. بعضی از دستگاهها دارای تنظیمات جداگانه برای انتقال صدا و کنترل هستند.
بررسی سایر دستگاهها: امتحان کنید که گوشی را به یک دستگاه بلوتوثی دیگر متصل کنید تا ببینید آیا مشکل از گوشی است یا از دستگاه پخش.
اگر هیچ یک از این مراحل مشکل را حل نکرد، ممکن است مشکل سختافزاری باشد و نیاز به بررسی توسط یک تکنسین داشته باشید.
سلام میخوام لیست پخش به موسیقی شیائومی اضافه کنم ولی میگه باید حساب ایجاد کنم ایمیلم رو میزنم ولی کد براش ارسال نمیشه
گوشیم شیائومی نوت 11 4G
درود
برای حل این مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید:
بررسی فیلتر اسپم: ابتدا، پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمیل فعالسازی به آنجا ارسال نشده است.
استفاده از ایمیل دیگر: اگر امکان دارد، سعی کنید با یک آدرس ایمیل دیگری ثبتنام کنید. برخی اوقات، ممکن است مشکلی با سرور ایمیل خاصی وجود داشته باشد.
بررسی اتصال اینترنت: اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما پایدار است. گاهی اوقات، مشکلات اتصال میتوانند باعث بروز مشکل در فرایند ثبتنام شوند.
ریستارت گوشی: گوشی خود را ریستارت کنید و دوباره سعی کنید کد فعالسازی را دریافت کنید. این کار گاهی اوقات میتواند مشکلات مرتبط با حافظه پنهان یا نرمافزار را حل کند.
تماس با پشتیبانی: اگر پس از انجام مراحل فوق همچنان مشکل پابرجاست، توصیه میشود با پشتیبانی شیائومی تماس بگیرید. امکان دارد مشکل خاصی وجود داشته باشد که نیاز به راهحل اختصاصی دارد.
بررسی محدودیتهای کشوری: برخی از خدمات شیائومی در تمامی کشورها در دسترس نیستند. مطمئن شوید که سرویس مورد نظر در کشور شما قابل استفاده است.
این مراحل میتواند در بیشتر موارد، مشکل دریافت کد فعالسازی را حل کند.
داشتم اهنگ گوش میکردم یهو گوشم صدا ی عحیبی داد ، بعد خاموش کردم گوشیمو الان روشن نمیشه چیکار کنم ؟
موقعیتی که توصیف کردید میتواند ناشی از چندین عامل باشد، از جمله مشکلات نرمافزاری، سختافزاری یا حتی مشکل با باتری گوشی. در اینجا چند پیشنهاد برای تلاش به منظور رفع مشکل آورده شده است:
ریست سخت افزاری (Hard Reset):
این کار معمولاً با نگه داشتن دکمه پاور و کاهش صدا به مدت چند ثانیه (10 تا 20 ثانیه) انجام میشود. دقیقاً روش انجام این کار بستگی به مدل گوشی شما دارد، پس ممکن است نیاز به بررسی دقیقتر داشته باشید.
شارژ کردن گوشی:
گاهی اوقات، باتری به قدری خالی میشود که گوشی قادر به روشن شدن نیست. گوشی خود را به شارژر متصل کنید و حداقل 30 دقیقه صبر کنید. سپس دوباره تلاش کنید تا آن را روشن کنید.
بررسی مشکلات باتری:
اگر گوشی شما باز میشود، ممکن است باتری آسیب دیده باشد. در این صورت، جایگزین کردن باتری ممکن است لازم باشد.
استفاده از حالت Recovery Mode:
اگر با روشهای بالا موفق به روشن کردن گوشی نشدید، ممکن است نیاز باشد گوشی را در حالت Recovery Mode راهاندازی کنید. این کار معمولاً با نگه داشتن یک ترکیب خاص از دکمهها در هنگام روشن کردن دستگاه انجام میشود.
تماس با پشتیبانی:
اگر هیچ یک از این راهحلها کار نکرد، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی فنی تماس بگیرید یا دستگاه خود را به یک تعمیرکار حرفهای نشان دهید. این میتواند نشانهای از یک مشکل سختافزاری جدیتر باشد که نیاز به تعمیر یا جایگزینی دارد.
مهم است که قبل از انجام هر گونه تلاش برای بازیابی یا تعمیر خودکار، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مهم شما پشتیبانگیری شده است (در صورت امکان).
سلام و احترام. لایت ۱۲، نمی خوام موسیقی هام تکرار بشن.سه آپشن بیشتر نداره: تکرار پخش تک آهنگ، تکرار پخش همه و شافل. میخوام هر موزیکی فقط یک بار پخش بشه و در پایان قطع بشه. از لطفتون خیلی ممنونم🌹
سلام! اگر میخواهید هر آهنگ فقط یک بار پخش شود و بعد از اتمام آخرین آهنگ، پخش متوقف شود، باید گزینه «تکرار پخش همه» را غیرفعال کنید و «شافل» هم نباشد. این تنظیمات معمولاً باعث میشود که پلیر فقط یک بار تمام آهنگها را پخش کند و سپس متوقف شود. اگر این تنظیمات به خوبی کار نمیکند، ممکن است نیاز باشد به بخش راهنما یا تنظیمات دستگاهتان مراجعه کنید یا اینکه نسخهی دستگاهتان را بهروزرسانی کنید.
درود
چرا آهنگ حذف میکنم از گوشیم ولی با خاموش روشن شدن گوشی تمام آهنگ های حذف شده برمیگردن به حافظه گوشی.مدل شیائومی نوت۹
درود بر شما،
ممکن است این مشکل به دلیل همگامسازی خودکار با ابر یا حافظه ابری باشد که آهنگها را دوباره به گوشی شما برمیگرداند. برای حل این مشکل، ابتدا بررسی کنید که آیا گزینهی همگامسازی فعال است یا خیر. میتوانید این تنظیمات را در بخش تنظیمات ابری گوشی خود پیدا کنید و همگامسازی برای موسیقی را غیرفعال کنید. همچنین مطمئن شوید که فایلها به طور کامل و از همه پوشههای مرتبط حذف شدهاند.
سلام عرض شد امیدوارم حالتون خوب باشه.من وقتی که میرم داخل میوزیک پلیر گوشیم در حین پلی شدن آهنگ یه توقف میلی ثانیه ای میکنه انگار صدا رباطی میشه به نظرتون مشکلش چیه؟
سلام، ممنون ازشما. این مشکلی که توضیح دادید میتواند ناشی از چندین عامل باشد:
حافظه کافی نیست: اگر گوشی شما حافظه کافی برای پردازش فایلهای موسیقی نداشته باشد، ممکن است در حین پخش موسیقی با تأخیر مواجه شوید. برنامههای باز زیادی را ببندید و دوباره تست کنید.
مشکلات نرمافزاری: ممکن است نسخه فعلی میوزیک پلیر شما با بروزرسانیهای اخیر سیستم عامل سازگار نباشد. بررسی کنید که آیا نسخه جدیدتری از نرمافزار موجود است یا خیر.
مشکلات سختافزاری: در بعضی موارد، مشکلات سختافزاری مانند خرابی حافظه یا پردازنده میتواند باعث این مشکل شود.
فایلهای آسیبدیده: گاهی اوقات، فایلهای موسیقی خود ممکن است آسیب دیده یا فرمت نامناسبی داشته باشند. سعی کنید با یک فایل دیگر تست کنید.
اگر با این اقدامات مشکل حل نشد، پیشنهاد میکنم با تعمیرکار تخصصی یا خدمات پشتیبانی تماس بگیرید تا به صورت دقیقتری مورد بررسی قرار گیرد.
سلام ببخشید گوشی من شیائومی نوت 10 خستش مشکلم اینه وقتی آهنگ یا فیلم پلی کنم خودش چند دقیقه یا چند ثانیه بعد قط میشه
سلام! مشکلی که برای پخش آهنگ یا فیلم در گوشی شیائومی نوت ۱۰ شما به وجود آمده، ممکن است ناشی از چندین علت باشد. اینجا چند پیشنهاد برای تشخیص و حل مشکل شما آورده شده است:
بررسی حافظه گوشی: اطمینان حاصل کنید که حافظه گوشی شما پر نشده باشد. گاهی اوقات کمبود فضای آزاد میتواند باعث مشکلاتی در پخش مدیا شود.
بهروزرسانی برنامهها و سیستم عامل: مطمئن شوید که نرمافزار گوشی و برنامههای پخش مدیا (مانند پلیرهای موزیک و ویدئو) به آخرین نسخه بهروزرسانی شدهاند.
بستن برنامههای پسزمینه: برنامههای زیادی که در پسزمینه اجرا میشوند، میتوانند منابع سیستم را اشغال کنند و باعث مشکل در پخش مدیا شوند. برنامههای باز و غیرضروری را ببندید و دوباره تلاش کنید.
پاک کردن حافظه کش: حافظه کش برنامههای پخش مدیا را پاک کنید. این کار میتواند به حل مشکلات نرمافزاری کمک کند.
ریستارت کردن گوشی: گاهی اوقات یک ریستارت ساده میتواند بسیاری از مشکلات جزئی را حل کند.
استفاده از برنامههای دیگر: امتحان کنید که آیا مشکل فقط با یک برنامه خاص وجود دارد یا با برنامههای دیگر نیز همین مشکل را دارید. اگر فقط یک برنامه مشکلدار است، شاید نصب مجدد آن برنامه بتواند مشکل را حل کند.
اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد، ممکن است نیاز به بررسی بیشتر توسط تکنسین متخصص باشد تا مشکل سختافزاری احتمالی بررسی شود.
سلام کوشیم نوت 12 پرو هستش و موزیک پلیمر آخرین نسخه هستش و بروز کردم و الان موزیک دان میکنم کاور آهنگا برام نمیاد لطفا راهکار بدین
سلام! ممکن است مشکل از تنظیمات یا از خود برنامه موزیک پلییر باشد. ابتدا بررسی کنید که تنظیمات برنامه به درستی برای نمایش کاورهای آهنگ تنظیم شده باشد. اگر تنظیمات درست است و همچنان کاور نمایش داده نمیشود، مراحل زیر را امتحان کنید:
برنامه موزیک پلییر را ببندید و دوباره باز کنید.
گوشی خود را ریستارت کنید.
حافظه کش برنامه موزیک پلییر را پاک کنید. این کار را میتوانید از طریق تنظیمات > برنامهها > برنامه موزیک پلییر > حافظه انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که برنامه موزیک پلییر اجازه دسترسی به اینترنت را دارد، چون برخی از برنامهها برای دریافت کاور آهنگها نیاز به اینترنت دارند.
اگر با این مراحل هم مشکل حل نشد، ممکن است نیاز باشد که برنامه را حذف و دوباره نصب کنید یا از یک برنامه موزیک پلییر دیگر استفاده کنید.
سلام وقتتون بخیر، میبخشید من بعضی اهنگ ها رو که دانلود میکنم توی قسمت برنامه موزیکم نمیان بالا هرچی هم برنامه رو میبندم، گوشی رو خاموش روشن میکنم بازم درست نمیشه، نوتیف برنامه هم روشنه، گوشیم پوکو ایکس ۳ پرو هست.
سلام، وقت شما هم بخیر.
برای حل مشکل، میتوانید مراحل زیر را امتحان کنید:
پاک کردن حافظه پنهان (Cache):
به تنظیمات بروید.
به بخش “برنامهها” (Apps) بروید.
برنامه “موزیک” (یا هر برنامه پخش موسیقی که استفاده میکنید) را پیدا کنید.
روی “پاک کردن حافظه پنهان” (Clear Cache) بزنید.
پاک کردن دادههای برنامه:
مانند مرحله قبل به تنظیمات برنامه بروید.
به جای پاک کردن حافظه پنهان، روی “پاک کردن دادهها” (Clear Data) بزنید.
توجه داشته باشید که با این کار تمامی تنظیمات برنامه پاک خواهند شد.
نصب دوباره برنامه:
برنامه “موزیک” را حذف کنید.
از فروشگاه Google Play دوباره آن را نصب کنید.
بروزرسانی سیستمعامل:
به تنظیمات گوشی بروید.
بخش “درباره گوشی” (About Phone) را باز کنید.
به قسمت “بروزرسانی سیستم” (System Update) بروید و اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه سیستمعامل نصب شده است.
استفاده از برنامههای جایگزین:
ممکن است مشکل از برنامه “موزیک” باشد. میتوانید از برنامههای جایگزین مانند VLC یا Poweramp استفاده کنید.
اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد، ممکن است مشکل از فایلهای موسیقی باشد. مطمئن شوید که فایلها در فرمت مناسبی قرار دارند و به درستی دانلود شدهاند.
با سلام آهنگ هشدار قبل از شروع آهنگ
سلام …ممنون میشم بفرمایید تغییر سرعت پخش موزیک رو چطور می تونم داخل موزیک پلیر شیائومی پیدا کنم؟چنین قابلیتی دارد؟redmi note 12 s
سلام! برای تغییر سرعت پخش موسیقی در موزیک پلیر شیائومی روی گوشی Redmi Note 12 S، ابتدا باید وارد برنامه موزیک پلیر شیائومی شوید. برخی از نسخههای این برنامه امکان تغییر سرعت پخش را دارند. اگر این قابلیت به صورت پیشفرض وجود ندارد، ممکن است نیاز به بروزرسانی برنامه داشته باشید یا باید از برنامههای جانبی استفاده کنید که این قابلیت را ارائه میدهند. معمولاً در تنظیمات پخش موزیک، گزینهای برای تنظیم سرعت وجود دارد که میتوانید با لمس آن سرعت پخش را تغییر دهید.
سلام وقت بخیر من گوشی شیایومی نوت۸پرو هست وقتی که با هندزفری آهنگ یا پیش گوش میدم وسطش ساعت به صورت صوتی اعلام میشه یا پخش متوقف میشه یا از اول شروع میشه بیشتر وقتی راه میرم یا تکون میخوره گوشی این اتفاق میافته
سلام وقت شما هم بخیر. مشکلی که برای گوشی شیائومی نوت ۸ پرو شما پیش آمده میتواند به چند دلیل اتفاق بیفتد. در اینجا چند پیشنهاد برای رفع این مشکل آوردهام:
بررسی تنظیمات صوتی: گاهی اوقات تنظیمات خاصی در گوشی وجود دارد که ممکن است باعث شود صدای ساعت به طور خودکار در هنگام پخش موسیقی اعلام شود. به تنظیمات صوتی گوشی خود رفته و بررسی کنید که چنین تنظیمی فعال نشده باشد.
بررسی برنامههای پسزمینه: ممکن است برنامهای در پسزمینه در حال اجرا باشد که دسترسیهای صوتی داشته باشد و باعث این مشکل شود. سعی کنید برنامههای اخیرا نصب شده را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را غیرفعال یا حذف کنید.
بررسی سنسورها و اتصالات: از آنجا که مشکل بیشتر زمانی اتفاق میافتد که گوشی تکان میخورد، ممکن است مسئلهای در ارتباط با سنسورهای حرکتی یا نحوه اتصال هندزفری به گوشی وجود داشته باشد. اتصالات را بررسی کنید و از سالم بودن جک هدفون و کابل هندزفری اطمینان حاصل کنید.
بازنشانی تنظیمات گوشی: اگر مشکل از راههای قبلی حل نشد، میتوانید یک بازنشانی کلی بر روی تنظیمات گوشی انجام دهید تا همه تنظیمات به حالت پیشفرض برگردند. قبل از انجام این کار، از دادههای مهم خود پشتیبانگیری کنید.
بررسی نرمافزار گوشی: اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل گوشی شما بهروز است. گاهی اوقات باگها یا مشکلات نرمافزاری با بروزرسانیهای جدید رفع میشوند.
اگر با انجام دادن این مراحل مشکل حل نشد، پیشنهاد میکنم با پشتیبانی فنی شیائومی تماس بگیرید تا کمک بیشتری دریافت کنید.
سلام وقتتون بخیر من وقتی موزیک میزارم و وارد برنامه دیگه میشم موزیک قطع میشه و اول هر موزیکی هم صدای خرابی داره
سلام، وقت شما هم بخیر. مشکل شما ممکن است به دلایل نرمافزاری یا تنظیمات مربوط به گوشی باشد. لطفاً مراحل زیر را امتحان کنید:
بررسی بهروزرسانیها: اطمینان حاصل کنید که سیستمعامل و برنامههای شما بهروز هستند. به تنظیمات گوشی بروید و بررسی کنید که آیا بهروزرسانی جدیدی برای نرمافزار گوشی یا برنامه موزیک پلیر موجود است یا خیر.
بررسی تنظیمات برنامه موزیک: به تنظیمات برنامه موزیک خود بروید و مطمئن شوید که گزینههای مربوط به پخش پسزمینه فعال هستند.
پاک کردن کش برنامه موزیک: به تنظیمات > برنامهها > برنامه موزیک پلیر بروید و کش آن را پاک کنید.
بررسی تنظیمات باتری: به تنظیمات > باتری > مدیریت باتری بروید و اطمینان حاصل کنید که برنامه موزیک پلیر در حالت بهینهسازی باتری قرار ندارد.
بررسی برنامههای دیگر: ممکن است یک برنامه دیگر باعث تداخل در عملکرد موزیک پلیر شما شود. اگر اخیراً برنامه جدیدی نصب کردهاید، آن را غیرفعال یا حذف کنید و دوباره امتحان کنید.
اگر مشکل همچنان باقی ماند، ممکن است نیاز باشد گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید (البته این کار همه اطلاعات را پاک میکند، پس حتماً از اطلاعات خود بکآپ بگیرید) یا با پشتیبانی فنی تماس بگیرید.
سلام خسته نباشید، من چندروزه که مدام سعی میکنم یک اهنگ رو دانلود کنم، اهنگ دانلود میشه اما تو موسیقی ها نمیاد حتی وقتی سرچ میکنم هم نیست اما تو مدیریت فایل ها هست و هرچقدر از راه های متفاوت امتحان کردم نتیجه نگرفتم، بقیه اهنگ ها، تصاویر و ویدیو ها به سادگی دانلود میشن و تو برنامه ی خودشون هستن. مدل گوشی redmi note 12pro
سلام! به نظر میرسد مشکل شما مربوط به مکان ذخیرهسازی فایلها باشد. چند پیشنهاد برای رفع این مشکل:
بررسی مسیر ذخیرهسازی: اطمینان حاصل کنید که آهنگها در پوشهی صحیح ذخیره شدهاند. برخی برنامههای پخش موسیقی فقط فایلهای موسیقی را از پوشههای خاصی میخوانند (مثلاً Music یا Downloads).
بازنشانی تنظیمات برنامه موسیقی: ممکن است برنامهی موسیقی شما نیاز به بازنشانی تنظیمات داشته باشد. به تنظیمات برنامه بروید و حافظه کش (Cache) و دادهها (Data) را پاک کنید.
اسکن مجدد برای فایلهای موسیقی: در برخی برنامههای پخش موسیقی گزینهای برای اسکن مجدد فایلها وجود دارد. از این گزینه استفاده کنید تا برنامه بهروز شود.
استفاده از برنامههای مدیریت فایل: با استفاده از یک برنامه مدیریت فایل، آهنگ را به پوشهی Music منتقل کنید و سپس بررسی کنید که آیا در برنامهی موسیقی ظاهر میشود یا خیر.
بروز رسانی برنامه موسیقی: اطمینان حاصل کنید که برنامه موسیقی به آخرین نسخه بروزرسانی شده است.
اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد، ممکن است نیاز باشد که یک برنامه پخش موسیقی دیگر را امتحان کنید.
سلام. من گوشیم شیائومیه. اهنگ که پلی میکنم اوکیه ولی گوشیو میبندم صدا خش دار میشه انگار اهنگ خراب شده اما گوشی که روشن باشه پلی میشه خوب
سلام
مشکل شما ممکن است به چند دلیل باشد:
برنامههای پسزمینه: ممکن است برنامههای پسزمینه باعث کندی سیستم و ایجاد اختلال در پخش آهنگ شوند. برنامههای باز را ببندید و دوباره امتحان کنید.
حالت ذخیره باتری: حالت ذخیره باتری ممکن است باعث کاهش کیفیت پخش صدا شود. مطمئن شوید که این حالت غیرفعال است.
آپدیت نرمافزار: مطمئن شوید که سیستمعامل و برنامه موزیک پلیر شما بهروز است.
تنظیمات صدا: به تنظیمات صدا و افکتهای صوتی در دستگاه خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی تنظیم شده است.
سلام
تو موزیک پلیر تمامی آهنگ فیلم ها را از گالری پخش میکنه؟
سلام
خیر، موزیک پلیرها معمولاً فقط فایلهای صوتی را پخش میکنند. برای پخش آهنگهای فیلمها باید فایل صوتی آنها را از فیلم جدا کرده و در گالری موزیک پلیر قرار دهید. همچنین، بعضی موزیک پلیرها ممکن است قابلیت پخش فایلهای ویدیویی را نیز داشته باشند، اما این ویژگی به طور عمومی در تمامی موزیک پلیرها وجود ندارد.
سلام من زمانی که موسیقی گوش میدهم آیکون از کرکره اعلان پاک نمیشه حتما باید خاموش و روشن کنم
سلام! این مشکل ممکنه به دلیل تنظیمات یا نرمافزار مربوط به دستگاه شما باشه. برخی از نکات که ممکنه کمک کننده باشند عبارتند از:
1. **بررسی تنظیمات اعلان**: در بخش تنظیمات دستگاه خودتون، به تنظیمات اعلانها و همچنین تنظیمات صداها مراجعه کنید. ممکنه بتوانید اینگونه تنظیمات را تغییر داده و مشکل را حل کنید.
2. **بهروزرسانی نرمافزار**: اگر مشکل در نرمافزار مشخصی مانند پخشکننده موسیقی است، مطمئن شوید که نرمافزار به آخرین نسخه خود بهروزرسانی شده باشد. بعضی اوقات بهروزرسانی نرمافزار میتواند مشکلاتی را حل کند.
3. **تنظیمات پیشرفته**: بعضی از برنامهها و دستگاهها دارای تنظیمات پیشرفته برای مدیریت اعلانها هستند. اگر اینگونه تنظیمات وجود دارد، آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شدهاند.
4. **تست با برنامههای دیگر**: اگر امکانش را دارید، با استفاده از یک پخشکننده موسیقی دیگر، تست کنید تا ببینید آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر. این کمک میکنه تشخیص داده بشه که مشکل از پخشکننده موسیقی است یا نه.
5. **مشاوره با پشتیبانی**: در صورتی که همچنان با مشکل مواجه هستید و راهحلی پیدا نمیکنید، به پشتیبانی دستگاه یا نرمافزاری که با آن مشکل دارید مراجعه کنید تا راهنمایی کنند.
با امید اینکه این راهنماها به شما کمک کرده باشند و مشکل شما را حل کنند.
سلام وقتتون بخیر من یه رینگ تون از تلگرام دانلود کردم17 ثانیه هست این ذخیره نمیشه توی موسیقی ها برای اینکه بزارم زنگ گوشیم میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام! به نظر میرسه که مشکلی در ذخیره کردن رینگتون از تلگرام دارید. این مشکل ممکنه به دلایل مختلفی از جمله تنظیمات دسترسی یا محدودیتهای سیستم باشه. این راهنماییها ممکنه به شما کمک کنه:
بررسی تنظیمات دسترسی: ابتدا مطمئن شوید که تلگرام به دسترسی لازم برای ذخیره فایلها در دستگاه شما دارد. برای این کار، به تنظیمات دسترسی اپلیکیشنها در تنظیمات دستگاه خودتون مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که تلگرام به مجوزهای لازم دسترسی داره.
انتخاب محل ذخیره سازی: ممکنه رینگتون در حافظه دستگاه شما در محلی ذخیره بشه که به راحتی پیدا نمیشه. بررسی کنید که فایل آیا در پوشهای با نام رینگتونها یا مشابه آن ذخیره شده یا خیر.
استفاده از برنامههای مدیریت فایل: برای مشاهده فایلهای ذخیره شده در دستگاه خود، میتوانید از برنامههای مدیریت فایل مانند “مدیریت کننده فایل” استفاده کنید و درون پوشههای مختلف دستگاه خود جستجو کنید.
استفاده از روش دیگر: اگر همچنان مشکل حل نشده، میتوانید رینگتون را از منابع دیگری مثل وبسایتهای دانلود رینگتون یا اپلیکیشنهای دیگری که اجازه ذخیره رینگتون در دستگاه را میدهند، دریافت کنید.
با انجام این مراحل، احتمالاً مشکل شما حل میشود. اگر هنوز مشکلی دارید، خوشحال میشم کمک کنم.
سلام وقت بخیر
میخوام موزیک رو سرعتش رو بالا ببرم اما هیچ قسمتی پیدا نمیکنم سرعت موزیک رو بالا ببره
سلام! وقت شما هم بخیر.
برای افزایش سرعت موزیک میتونید از نرمافزارها و ابزارهای مختلف استفاده کنید. چند مورد از این ابزارها عبارتند از:
1. **Audacity**:
– یک نرمافزار رایگان و متنباز برای ویرایش فایلهای صوتی است.
– میتوانید فایل موزیک خود را باز کنید، سپس از منوی “Effect” گزینه “Change Tempo” را انتخاب کنید و سرعت موزیک را به میزان دلخواه افزایش دهید.
2. **WavePad**:
– نرمافزاری قدرتمند برای ویرایش فایلهای صوتی است.
– میتوانید سرعت موزیک را با استفاده از گزینه “Speed Change” تنظیم کنید.
3. **Online Audio Speed Changer**:
– وبسایتهایی مانند [Audio Speed Changer](https://audiotrimmer.com/audio-speed-changer/) به شما اجازه میدهند تا سرعت موزیک را به صورت آنلاین تغییر دهید.
– کافی است فایل موزیک خود را آپلود کنید و سرعت مورد نظر را تنظیم کنید.
اگر به دنبال روش سادهتر و سریعتری هستید، میتوانید از یکی از این ابزارهای آنلاین استفاده کنید. اگر نیاز به ویرایش پیشرفتهتری دارید، Audacity و WavePad گزینههای مناسبی هستند.
سلام خسته نباشید
مدل گوشیم نوت ۱۳ هستش
به ایرپاد وصل میشم صدای موسیقی کمه
بعد تنظیمات دستی موزیک پلیر رو عوض کردم
الان هم صدا پایینه هم آهنگ ها بی کیفیت پخش میشه
سلام، وقت بخیر
به نظر میرسه که شما مشکلی با کیفیت صدای ایرپاد و پخش موسیقی روی گوشی نوت ۱۳ دارید. این مشکل ممکن است به تنظیمات صدا یا مشکلات نرمافزاری مربوط باشد. چند نکته که میتوانید بررسی کنید:
1. **تنظیمات صدای گوشی**:
– وارد تنظیمات گوشی شوید.
– به قسمت “صدا” یا “تنظیمات صوتی” بروید و مطمئن شوید که ولومها در سطح مناسبی قرار دارند.
2. **تنظیمات موزیک پلیر**:
– بررسی کنید که آیا تنظیمات اکولایزر (Equalizer) موزیک پلیر به درستی تنظیم شده است یا نه. گاهی اوقات تنظیمات نادرست اکولایزر میتواند باعث کاهش کیفیت صدا شود.
3. **بهروزرسانی نرمافزار**:
– مطمئن شوید که نرمافزار گوشی و برنامه موزیک پلیر بهروز هستند. بهروزرسانیها میتوانند باگها و مشکلات نرمافزاری را برطرف کنند.
4. **ریست تنظیمات صدا**:
– اگر با تغییرات دستی مشکل به وجود آمده، میتوانید تنظیمات صدای گوشی را به حالت پیشفرض بازگردانید.
5. **بررسی ایرپاد**:
– مطمئن شوید که ایرپاد به درستی به گوشی متصل است و خود ایرپاد هم مشکلی ندارد. گاهی اوقات مشکلات سختافزاری در ایرپاد میتواند باعث کاهش کیفیت صدا شود.
اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد، ممکن است نیاز باشد به یک مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید تا مشکل دقیقتر بررسی شود.
سلام من هرموقع تواینستااستوری یاپستی میزارم صدای اون استوری توموزیکام ذخیره میشه چطوری میشه غیرفعالش کنم مدل گوشی شیائومی نوت۱۳
سلام! برای غیرفعال کردن ذخیره خودکار صدای استوریها در موسیقیهای گوشی شیائومی نوت ۱۳، میتوانید از این مراحل استفاده کنید:
1. **تنظیمات گوشی**:
– وارد بخش “تنظیمات” (Settings) گوشی شوید.
– بخش “صدا و لرزش” (Sound & Vibration) را باز کنید.
– به بخش “ضبط صدا” (Sound Recording) بروید و گزینههای مربوط به ضبط خودکار صدا را بررسی کنید.
2. **تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام**:
– اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
– به بخش “پروفایل” (Profile) خود بروید و روی منوی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید.
– گزینه “تنظیمات” (Settings) را انتخاب کنید.
– وارد بخش “حساب” (Account) شوید.
– در اینجا به دنبال گزینهای مانند “تنظیمات استوری” (Story Settings) بگردید و گزینههای مربوط به ذخیره خودکار استوری را بررسی و غیرفعال کنید.
3. **بررسی اپلیکیشنهای ضبط صدا**:
– اگر از اپلیکیشنهای دیگری برای ضبط صدا استفاده میکنید، تنظیمات آنها را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید ضبط خودکار صدا غیرفعال شده است.
این مراحل باید به شما کمک کند تا مشکل ذخیره خودکار صدای استوریها در موسیقیهای گوشی خود را حل کنید. اگر همچنان مشکلی داشتید، میتوانید تنظیمات بیشتری را بررسی کنید یا با پشتیبانی فنی شیائومی تماس بگیرید.